JAK EFEKTIVNĚ ZÍSKÁVAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY

obama telefonuje

 

CHCETE VYLADIT SVŮJ OBCHODNÍ TÝM, ABY FUNGOVAL JEŠTĚ LÉPE?

PAK PRO VÁS MÁM NOVÝ, PRAXÍ ODZKOUŠENÝ KONCEPT –  VYHODNOCEN ZÁKAZNÍKY, JAKO ÚČINNÝ A EFEKTIVNÍ V ROVNOVÁZE Z VYNALOŽENÝMI PROSTŘEDKY NA NĚJ. ROZDĚLIL JSEM VZDĚLÁVACÍ CYKLUS NA 3 ČÁSTI:

 

Jako první je výkladový SEMINÁŘ, kde Vás seznámím s pravidly a principy akvizičního telefonování, včetně fungujícího vzorce akvizičního telefonánu, prověřeného 17letou praxí a nově mnoha mými klienty v jejich praxi  –  délka cca 3 hod. včetně řešení konkrétních Vašich případů z praxe.

Jako druhá část je praktický WORKSHOP, který se koná vždy den před „telefonním dnem“ kde:

  • si řekneme co vlastně zákazník chce a co vlastně kupuje, respektive po čem touží v souvislosti s vaším konkrétním produktem –  zjistil jsem, že ne vždy je to jasné:-)…
  • upravíme call script přesně na míru Vašeho produktu –  workshop bude facilitovaný, kdy účastníci budou rozdělení do skupin a budou dávat samostatně dohromady efektivní call script pod odborným vedením.
  • Skupinky pak dám dohromady a vytvoříme společně účinný call script konkrétně na Váš produkt
  • Řekneme si a prakticky si vyzkoušíme jak se naladit večer doma a pak následně ráno po probuzení na Akviziční telefonování.
  • Trvá cca 2,5hodiny –  realizuje se zvlášť v odpoledních / večerních hodinách, nejlépe po práci

Jako třetí část je ranně/ dopolední telefonování v praxi –  kdy telefonuji s týmem, tedy ráno vás naladím –  udělám s vámi 2 až 3 zkušební telefonáty a pak se pustíme do dopoledního telefonování na ostro. Budu vás přitom natáčet na kameru  a budeme rozebírat konkrétní úspěchy či chyby.  Cca od rána 8:00 do 12:00. /Navoláte si rovnou obchodní schůzky.

Přesuneme tak teorii plně do praxe:-), což je fungující a úspěšný koncept.

S sebou: „Vylitý pohár“ Vašich současných vědomostí o telefonování =  tedy otevřenost k novým postupům + psací potřeby. O ostatní se postarám:-).

Objednávky jsou pro firmy či jednotlivce individuální –  na radek.hastaba@gmail.com / nebo na M: 602 / 287 867

Cena celého cyklu na osobu: CENA: 3 850,- Kč bez DPH 

 

 

 

 

Klasický průběh semináře a jeho podrobnější popis včetně vyjednávacích strategií na obchodním jednání:

Kurz je zaměřený jak na jednotlivce, tak na celé obchodní týmy

• Potřebujete rozběhnout svou obchodní kariéru?

• Chcete mít vyšší prodeje a provize?

• Chcete zvýšit produktivitu vaší firmy získáváním nových zákazníků?

• Láká vás představa silného a efektivního obchodního týmu?

• Jde vám především o výkon, výsledky a ve finále o vyšší obraty a finanční příjmy?

 

Mohu vám s tím pomoci přenesením fungujících dovedností a principů na vás či váš obchodní tým. Funkčnost a efektivitu zmíněných principů, jsem ověřil v terénu 17letou praxí. Principy platí obecně a lze je využít na prodej v jakémkoli oboru. Mé školení vás pozitivně nakopne, inspiruje a poskytne konkrétní postupy, které budete-li se jich držet, vám přinesou získané nové zákazníky. Dále poskytuji poradenství po proškolení – pomohu se zavedením nových obchodních prvků do praxe.

 

PRO KOHO JE SEMINÁŘ URČEN

  • Pro ty, kdo potřebují získávat nové zákazníky
  • – Pro ty, kdo se na schůzky dostávají, nebo se potřebují dostávat, prostřednictvím telefonování
  • – Pro ty, kteří na schůzkách potřebují a chtějí rychle pozitivně uzavřít obchodní případ – prodat
  • – Dále pro ty, kteří jednají a vyjednávají o obchodních podmínkách
  • – Pozičně se hodí pro manažery, key account manažery, obchodní zástupce, vedoucí obchodních týmů, zkrátka pro všechny, kteří mají ve své pracovní náplni obchod

 

PRŮBĚH ŠKOLENÍ 

Tréning je sestaven ze 2 základních částí, které se budou vhodně doplňovat a prolínat:

– A) DOPOLEDNE  – Získávání potenciálních nových zákazníků po telefonu –  tedy    telefonické navolávání schůzek  – tipy, triky, techniky a konkrétní návody

 

– B) ODPOLEDNE – Jak konkrétně vést jednání na obchodní schůzce a pozitivně uzavřít obchodní případ – tedy získat obchod – tipy, triky, techniky a konkrétní návody

  • – Souběžně budeme podrobně probírat MENTÁLNÍ PŘÍPRAVU na obchodní jednání, kde budeme aplikovat principy a prvky BOJOVÝCH UMĚNÍ A UMĚNÍ VÁLKY, k optimálnímu naladění do dané obchodní akce či situace. (příprava na telefonát, nebo obchodní jednání) 

 

 

PŘEDLOŽÍM VÁM KONKRÉTNÍ NÁVOD NA INSPIRACI JAK:

  • – oslovit po telefonu nové zákazníky tak, abyste se v první fázi dostali na obchodní schůzku
  • – vytvářet si databázi vhodných potenciálních klientů a seznamy k volání
  • – naladit se tak, aby to fungovalo, a jak se nenechat srazit na kolena
  • – v kurzu se také dozvíte konkrétní strukturu praxí ověřeného a funkčního „vzorce“ akvizičního telefonátu
  • – po-telefonní péče o potenciálního klienta: Prvním telefonátem nic nekončí – právě naopak!
  • – v druhé fázi se dozvíte, jak se efektivně připravit na osobní obchodní jednání
  • – jak konkrétně jednání vést, tak abyste ho dovedli do úspěšného konce
  • – Jak tvořit důvody, proč by měli spolupracovat právě s vámi
  • – Jak používat otázky k rozpovídání, naladění protějšku, a ke zjištění potřeb zákazníka
  • – Jak si navodit PEVNÝ VNITŘNÍ POSTOJ
  • – Jak rozvíjet dobré vnímání – umění napojení, vcítění se, empatické naslouchání, zájem, jako supernástroje
  • – Jak pracovat s vizualizací, tak aby nám pomohla dosáhnout náš cíl
  • – Jak se naladit na schůzku
  • – Jak se rychle zbavit nervozity a stresu před jednáním či telefonátem
  • – Jak postupovat na akvizičním jednání krok za krokem
  • – Jak eliminovat své slabé stránky a stavět na silných
  • – Jak postupovat po jednání – zápis z jednání jako efektivní funkční nástroj k dosažení cíle (zbraň k plnění dohodnutého)
  • – Jak udržovat kontakt – dohody a termíny
  • – Jak se vyhnout zástupným důvodům aneb – ETIKA, AUTENTICITA, OTEVŘENOST, UPŘÍMNOST, A PŘÍMOST v obchodě, jako to vůbec nejúčinnější

 

Nebudete se muset tak dlouho pídit jako já po tom, co při telefonátech a na osobním jednání funguje a co ne.

 

PROČ ŠKOLENÍ ABSOLVOVAT?

  • – účinně a komplexně se připravíte na telefonáty a osobní jednání
  • – nasajete do sebe, jak efektivně a účinně navolávat schůzky s novými zákazníky, což povede ke zvýšení obratu
  • – seznámíte se s odzkoušenou a funkční strukturou telefonátu
  • – budete umět reagovat na nejčastější negativní reakce
  • – v neposlední řadě se dozvíte, jak si poradit s negativními emocemi v případě odmítnutí tak, aby to neovlivnilo vaše další volání
  • – osvojíte si základní principy úspěšného vedení jednání a jeho dotažení do úspěšného konce

 

CO SI ZE ŠKOLENÍ ODNESETE?

  • – proč telefonát a stanovení jeho cíle
  • – že to opravdu nejdůležitější je vnitřní stav a jak si navodit vhodný stav na akviziční telefonát (dobrá příprava a naladění)
  • – akviziční seznam a jeho příprava
  • – než budete volat
  • – jak je důležitý zápis o telefonátu –  jak s ním následně účinně pracovat
  • – jak by měl akviziční telefonát vypadat / funkční vzorec a struktura prvního telefonátu
  • – buďte to VY, kdo řídí konverzaci
  • – co je třeba říci na: “ Pošlete mi nabídku a já se na to podívám a dám vám vědět.“
  • – co je třeba říci na: „Teď nemám čas, zavolejte později.“
  • – když klient začne diskutovat
  • – pevný postoj – doslovně, pevně stůjte na zemi
  • – tón hlasu
  • – zakázaná slova a řadu dalších tipů
  • – konkrétní návod, jak směřovat osobní jednání „trychtýřem“ k úspěšnému uzavření
  • – nekonvenční, ale přitom základní, jednoduché a velmi funkční metody prodeje – autenticita, ten nejlepší vnitřní záměr, neprodávejte – pomáhejte…
  • – BONUS: Návod jak si vyzkoušet a nacvičit břišní dýchání na zklidnění

 

REFERENCE Z MINULÉHO ŠKOLENÍ:
Co se vám na školení líbilo?
– 
„Celkově obsah školení, dostali jsme konkrétní návod i s praktickými příklady, to je super.“

– „podání Radka, vcucnul nás do děje..nebyl nudný !!“
– „Osobní přístup, příklady a celkově příjemná atmosféra“
– „Skoleni ci spise intenzivni predavani osvedcenych postu z praxe predcilo me ocekavani. Navedlo nas jak postupovat a cemu se vyvarovat pri telefonickem kontaktu s potencilanim klientem. A to casove a financne velice efektivne.“

 

Seminář „Jak efektivně získávat nové zákazníky“ je koncipován jako praktický a interaktivní jednodenní trénink /9.00 – 17.00/. V ceně kurzu je občerstvení – čerstvá bageta, káva, nápoje.

Termín: dle aktuálního kalendáře Akcí / Místo: IMPACT HUB Praha

CENA: 3 850,- Kč bez DPH 

 

 

 

Objednávka

Kontaktujte mě telefonicky na +420 602 287 867 nebo prostřednictvím e-mailu:  radek.hastaba@gmail.com

00/00 Pro objednávku prosím pište či volejte

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Telefon

Leave a Comment

Your email address will not be published.

*