JAK EFEKTIVNĚ ZÍSKÁVAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY PROSTŘEDNICTVÍM TELEFONÁTŮ V TEORII I PRAXI

Přejete si zlepšit výkonnost vašeho obchodního týmu, vaši, nebo konkrétních vybraných pracovníků? 

Pak mám pro vás kurz, který kombinuje interaktivní výklad s následnou praxí – jednoduše to, co si řekneme následně budeme ihned zkoušet řízeně ve skupině zkoušet prakticky – ostrými telefonáty zákazníkům.

 

SEMINÁŘ JE ROZDĚLEN DO 2 DENNÍCH MODULŮ – TEDY INTENZIVNÍ 2 DNY:

DEN 1 – dopoledne / Blok 1

– interaktivní výkladovou formou seznámím účastníky  s pravidly a principy akvizičního telefonování, včetně fungujícího vzorce akvizičního telefonánu

Délka cca 3 hod. včetně řešení konkrétních Vašich případů z praxe

DEN 1 – odpoledne / Blok 2

Praktický Workshop na následující témata:

– co vlastně zákazník chce a co vlastně kupuje, respektive po čem touží v souvislosti s vaším konkrétním produktem –  zjistil jsem, že ne vždy je to jasné:-)…

– vydefinujeme call script na míru vašemu produktu účastníci budou rozdělení do skupin a budou dávat samostatně dohromady efektivní call script pod odborným vedením

– následně vydefinujeme společně to nejlepší řešení

Délka cca 3 hod.

DEN 1 – odpoledne / Blok 3

– řekneme si a prakticky si vyzkoušíme jak se naladit večer doma a pak následně ráno po probuzení na Akviziční telefonování

– zakončení Dne 1

Délka cca 1 hod.

Časový rozsah celkem: 8 – 17:00 s přestávkou na oběd (45min.)

 

 

DEN 2  / Blok 1

– mentální a fyzická příprava účastníků workshopu na ostré telefonáty zákazníkům (speciální energetické cvičení na zvýšení mentální i fyzické síly, na vnitřní pevnost a stabilitu)

– telefonáty sobě navzájem ve skupině „nanečisto“ a vzájemné zpětné vazby

DEN 2 / Blok 2

– telefonování „na ostro“ zákazníkům na základě vašich akvizičních seznamů a to ve skupině –  volá každý účastník workshopu

– rozbory jednotlivých telefonátů ve skupině – ke každému telefonátu si řekněme co bylo dobře, co by šlo udělat jinak a efektivněji, formou interaktivní řízené diskuse, tak všichni účastníci dostanou do hloubky problematiky Akvizičních telefonátů

– zakončení Dne 2 včetně zadání úkolu

Délka cca 4-6 hod. s přestávkami dle potřeby

Časový rozsah celkem: 8 – 15:00 s přestávkou na oběd (45min.)

 

Pro koho je seminář určen: 

– pro firemní obchodní týmy

– akviziční obchodníky –  jednotlivce

– týmy call center

– lektory obchodních dovedností

– pro každého kdo má zájem na sobě v této oblasti pracovat a růst.

 

S sebou: Otevřenost k novým postupům, zápisník + psací potřeby. O ostatní se postarám:-).

 

Objednávky –  domluvte si se mnou schůzku:

E-mailem :  radek.hastaba@gmail.com

Volejte      :  602 / 287 867

 

 

 

 

 

 

Více informací:

Kurz je zaměřený jak na jednotlivce, tak na celé obchodní týmy

• Potřebujete rozběhnout svou obchodní kariéru?

• Chcete mít vyšší prodeje a provize?

• Chcete zvýšit produktivitu vaší firmy získáváním nových zákazníků?

• Láká vás představa silného a efektivního obchodního týmu?

• Jde vám především o výkon, výsledky a ve finále o vyšší obraty a finanční příjmy?

 

Mohu vám s tím pomoci přenesením fungujících dovedností a principů na vás či váš obchodní tým. Funkčnost a efektivitu zmíněných principů, jsem ověřil v terénu dnes již 20letou praxí. Principy platí obecně a lze je využít na prodej v jakémkoli oboru. Mé školení vás pozitivně nakopne, inspiruje a poskytne konkrétní postupy, které budete-li se jich držet, vám přinesou získané nové zákazníky. Dále poskytuji poradenství po proškolení – pomohu se zavedením nových obchodních prvků do praxe.

 

PRO KOHO JE SEMINÁŘ URČEN

  • Pro ty, kdo potřebují získávat nové zákazníky
  • – Pro ty, kdo se na schůzky dostávají, nebo se potřebují dostávat, prostřednictvím telefonování
  • – Pro ty, kteří na schůzkách potřebují a chtějí rychle pozitivně uzavřít obchodní případ – prodat
  • – Dále pro ty, kteří jednají a vyjednávají o obchodních podmínkách
  • – Pozičně se hodí pro manažery, key account manažery, obchodní zástupce, vedoucí obchodních týmů, zkrátka pro všechny, kteří mají ve své pracovní náplni obchod

PŘEDLOŽÍM VÁM KONKRÉTNÍ NÁVOD NA INSPIRACI JAK:

  • – oslovit po telefonu nové zákazníky tak, abyste se v první fázi dostali na obchodní schůzku
  • – vytvářet si databázi vhodných potenciálních klientů a seznamy k volání
  • – naladit se tak, aby to fungovalo, a jak se nenechat srazit na kolena
  • – v kurzu se také dozvíte konkrétní strukturu praxí ověřeného a funkčního „vzorce“ akvizičního telefonátu
  • – po-telefonní péče o potenciálního klienta: Prvním telefonátem nic nekončí – právě naopak!
  • – v druhé fázi se dozvíte, jak se efektivně připravit na osobní obchodní jednání
  • – Jak tvořit důvody, proč by měli spolupracovat právě s vámi
  • – Jak používat otázky k rozpovídání, naladění protějšku, a ke zjištění potřeb zákazníka
  • – Jak si navodit PEVNÝ VNITŘNÍ POSTOJ
  • – Jak rozvíjet dobré vnímání – umění napojení, vcítění se, empatické naslouchání, zájem, jako supernástroje
  • – Jak pracovat s vizualizací, tak aby nám pomohla dosáhnout náš cíl
  • – Jak se naladit na schůzku
  • – Jak se rychle zbavit nervozity a stresu před jednáním či telefonátem
  • – Jak postupovat na akvizičním jednání krok za krokem
  • – Jak eliminovat své slabé stránky a stavět na silných
  • – Jak postupovat po jednání – zápis z jednání jako efektivní funkční nástroj k dosažení cíle (zbraň k plnění dohodnutého)
  • – Jak udržovat kontakt – dohody a termíny
  • – Jak se vyhnout zástupným důvodům aneb – ETIKA, AUTENTICITA, OTEVŘENOST, UPŘÍMNOST, A PŘÍMOST v obchodě, jako to vůbec nejúčinnější
  • – Souběžně budeme podrobně probírat MENTÁLNÍ PŘÍPRAVU na obchodní jednání, kde budeme aplikovat principy a prvky BOJOVÝCH UMĚNÍ A UMĚNÍ VÁLKY, k optimálnímu naladění do dané obchodní akce či situace. (příprava na telefonát, nebo obchodní jednání) 

 

Nebudete se muset tak dlouho pídit jako já po tom, co při telefonátech a na osobním jednání funguje a co ne.

 

PROČ ŠKOLENÍ ABSOLVOVAT?

  • – účinně a komplexně se připravíte na telefonáty a osobní jednání
  • – nasajete do sebe, jak efektivně a účinně navolávat schůzky s novými zákazníky, což povede ke zvýšení obratu
  • – seznámíte se s odzkoušenou a funkční strukturou telefonátu
  • – budete umět reagovat na nejčastější negativní reakce
  • – v neposlední řadě se dozvíte, jak si poradit s negativními emocemi v případě odmítnutí tak, aby to neovlivnilo vaše další volání
  • – osvojíte si základní principy úspěšného vedení jednání a jeho dotažení do úspěšného konce

 

CO SI ZE ŠKOLENÍ ODNESETE?

  • – proč telefonát a stanovení jeho cíle
  • – že to opravdu nejdůležitější je vnitřní stav a jak si navodit vhodný stav na akviziční telefonát (dobrá příprava a naladění)
  • – akviziční seznam a jeho příprava
  • – než budete volat
  • – jak je důležitý zápis o telefonátu –  jak s ním následně účinně pracovat
  • – jak by měl akviziční telefonát vypadat / funkční vzorec a struktura prvního telefonátu
  • – buďte to VY, kdo řídí konverzaci
  • – co je třeba říci na: “ Pošlete mi nabídku a já se na to podívám a dám vám vědět.“
  • – co je třeba říci na: „Teď nemám čas, zavolejte později.“
  • – když klient začne diskutovat
  • – pevný postoj – doslovně, pevně stůjte na zemi
  • – tón hlasu
  • – zakázaná slova a řadu dalších tipů
  • – konkrétní návod, jak směřovat osobní jednání „trychtýřem“ k úspěšnému uzavření
  • – nekonvenční, ale přitom základní, jednoduché a velmi funkční metody prodeje – autenticita, ten nejlepší vnitřní záměr, neprodávejte – pomáhejte…
  • – BONUS: Návod jak si vyzkoušet a nacvičit břišní dýchání na zklidnění

 

REFERENCE Z MINULÉHO ŠKOLENÍ:
Co se vám na školení líbilo?
– 
„Celkově obsah školení, dostali jsme konkrétní návod i s praktickými příklady, to je super.“

– „podání Radka, vcucnul nás do děje..nebyl nudný !!“
– „Osobní přístup, příklady a celkově příjemná atmosféra“
– „Skoleni ci spise intenzivni predavani osvedcenych postu z praxe predcilo me ocekavani. Navedlo nas jak postupovat a cemu se vyvarovat pri telefonickem kontaktu s potencilanim klientem. A to casove a financne velice efektivne.“

 

 

Objednávka

Kontaktujte mě telefonicky na +420 602 287 867 nebo prostřednictvím e-mailu:  radek.hastaba@gmail.com

00/00 Pro objednávku prosím pište či volejte

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Telefon

Leave a Comment

Your email address will not be published.

*