JAK EFEKTIVNĚ ZÍSKÁVAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY PROSTŘEDNICTVÍM TELEFONÁTŮ V TEORII I PRAXI
Přejete si zlepšit výkonnost vašeho obchodního týmu, vaši, nebo konkrétních vybraných pracovníků?
Pak mám pro vás kurz, který kombinuje interaktivní výklad s následnou praxí – jednoduše to, co si řekneme následně budeme ihned zkoušet řízeně ve skupině zkoušet prakticky – ostrými telefonáty zákazníkům.
SEMINÁŘ JE ROZDĚLEN DO 2 DENNÍCH MODULŮ – TEDY INTENZIVNÍ 2 DNY:
DEN 1 – dopoledne / Blok 1
– interaktivní výkladovou formou seznámím účastníky s pravidly a principy akvizičního telefonování, včetně fungujícího vzorce akvizičního telefonánu
Délka cca 3 hod. včetně řešení konkrétních Vašich případů z praxe
DEN 1 – odpoledne / Blok 2
Praktický Workshop na následující témata:
– co vlastně zákazník chce a co vlastně kupuje, respektive po čem touží v souvislosti s vaším konkrétním produktem – zjistil jsem, že ne vždy je to jasné:-)…
– vydefinujeme call script na míru vašemu produktu / účastníci budou rozdělení do skupin a budou dávat samostatně dohromady efektivní call script pod odborným vedením
– následně vydefinujeme společně to nejlepší řešení
Délka cca 3 hod.
DEN 1 – odpoledne / Blok 3
– řekneme si a prakticky si vyzkoušíme jak se naladit večer doma a pak následně ráno po probuzení na Akviziční telefonování
– zakončení Dne 1
Délka cca 1 hod.
Časový rozsah celkem: 8 – 17:00 s přestávkou na oběd (45min.)
DEN 2 / Blok 1
– mentální a fyzická příprava účastníků workshopu na ostré telefonáty zákazníkům (speciální energetické cvičení na zvýšení mentální i fyzické síly, na vnitřní pevnost a stabilitu)
– telefonáty sobě navzájem ve skupině „nanečisto“ a vzájemné zpětné vazby
DEN 2 / Blok 2
– telefonování „na ostro“ zákazníkům na základě vašich akvizičních seznamů a to ve skupině – volá každý účastník workshopu
– rozbory jednotlivých telefonátů ve skupině – ke každému telefonátu si řekněme co bylo dobře, co by šlo udělat jinak a efektivněji, formou interaktivní řízené diskuse, tak všichni účastníci dostanou do hloubky problematiky Akvizičních telefonátů
– zakončení Dne 2 včetně zadání úkolu
Délka cca 4-6 hod. s přestávkami dle potřeby
Časový rozsah celkem: 8 – 15:00 s přestávkou na oběd (45min.)
Pro koho je seminář určen:
– pro firemní obchodní týmy
– akviziční obchodníky – jednotlivce
– týmy call center
– lektory obchodních dovedností
– pro každého kdo má zájem na sobě v této oblasti pracovat a růst.
S sebou: Otevřenost k novým postupům, zápisník + psací potřeby. O ostatní se postarám:-).
Objednávky – domluvte si se mnou schůzku:
E-mailem : radek.hastaba@gmail.com
Volejte : 602 / 287 867
Více informací:
Kurz je zaměřený jak na jednotlivce, tak na celé obchodní týmy
• Potřebujete rozběhnout svou obchodní kariéru?
• Chcete mít vyšší prodeje a provize?
• Chcete zvýšit produktivitu vaší firmy získáváním nových zákazníků?
• Láká vás představa silného a efektivního obchodního týmu?
• Jde vám především o výkon, výsledky a ve finále o vyšší obraty a finanční příjmy?
Mohu vám s tím pomoci přenesením fungujících dovedností a principů na vás či váš obchodní tým. Funkčnost a efektivitu zmíněných principů, jsem ověřil v terénu dnes již 20letou praxí. Principy platí obecně a lze je využít na prodej v jakémkoli oboru. Mé školení vás pozitivně nakopne, inspiruje a poskytne konkrétní postupy, které budete-li se jich držet, vám přinesou získané nové zákazníky. Dále poskytuji poradenství po proškolení – pomohu se zavedením nových obchodních prvků do praxe.
PRO KOHO JE SEMINÁŘ URČEN
- – Pro ty, kdo potřebují získávat nové zákazníky
- – Pro ty, kdo se na schůzky dostávají, nebo se potřebují dostávat, prostřednictvím telefonování
- – Pro ty, kteří na schůzkách potřebují a chtějí rychle pozitivně uzavřít obchodní případ – prodat
- – Dále pro ty, kteří jednají a vyjednávají o obchodních podmínkách
- – Pozičně se hodí pro manažery, key account manažery, obchodní zástupce, vedoucí obchodních týmů, zkrátka pro všechny, kteří mají ve své pracovní náplni obchod
PŘEDLOŽÍM VÁM KONKRÉTNÍ NÁVOD NA INSPIRACI JAK:
- – oslovit po telefonu nové zákazníky tak, abyste se v první fázi dostali na obchodní schůzku
- – vytvářet si databázi vhodných potenciálních klientů a seznamy k volání
- – naladit se tak, aby to fungovalo, a jak se nenechat srazit na kolena
- – v kurzu se také dozvíte konkrétní strukturu praxí ověřeného a funkčního „vzorce“ akvizičního telefonátu
- – po-telefonní péče o potenciálního klienta: Prvním telefonátem nic nekončí – právě naopak!
- – v druhé fázi se dozvíte, jak se efektivně připravit na osobní obchodní jednání
- – Jak tvořit důvody, proč by měli spolupracovat právě s vámi
- – Jak používat otázky k rozpovídání, naladění protějšku, a ke zjištění potřeb zákazníka
- – Jak si navodit PEVNÝ VNITŘNÍ POSTOJ
- – Jak rozvíjet dobré vnímání – umění napojení, vcítění se, empatické naslouchání, zájem, jako supernástroje
- – Jak pracovat s vizualizací, tak aby nám pomohla dosáhnout náš cíl
- – Jak se naladit na schůzku
- – Jak se rychle zbavit nervozity a stresu před jednáním či telefonátem
- – Jak postupovat na akvizičním jednání krok za krokem
- – Jak eliminovat své slabé stránky a stavět na silných
- – Jak postupovat po jednání – zápis z jednání jako efektivní funkční nástroj k dosažení cíle (zbraň k plnění dohodnutého)
- – Jak udržovat kontakt – dohody a termíny
- – Jak se vyhnout zástupným důvodům aneb – ETIKA, AUTENTICITA, OTEVŘENOST, UPŘÍMNOST, A PŘÍMOST v obchodě, jako to vůbec nejúčinnější
- – Souběžně budeme podrobně probírat MENTÁLNÍ PŘÍPRAVU na obchodní jednání, kde budeme aplikovat principy a prvky BOJOVÝCH UMĚNÍ A UMĚNÍ VÁLKY, k optimálnímu naladění do dané obchodní akce či situace. (příprava na telefonát, nebo obchodní jednání)
Nebudete se muset tak dlouho pídit jako já po tom, co při telefonátech a na osobním jednání funguje a co ne.
PROČ ŠKOLENÍ ABSOLVOVAT?
- – účinně a komplexně se připravíte na telefonáty a osobní jednání
- – nasajete do sebe, jak efektivně a účinně navolávat schůzky s novými zákazníky, což povede ke zvýšení obratu
- – seznámíte se s odzkoušenou a funkční strukturou telefonátu
- – budete umět reagovat na nejčastější negativní reakce
- – v neposlední řadě se dozvíte, jak si poradit s negativními emocemi v případě odmítnutí tak, aby to neovlivnilo vaše další volání
- – osvojíte si základní principy úspěšného vedení jednání a jeho dotažení do úspěšného konce
CO SI ZE ŠKOLENÍ ODNESETE?
- – proč telefonát a stanovení jeho cíle
- – že to opravdu nejdůležitější je vnitřní stav a jak si navodit vhodný stav na akviziční telefonát (dobrá příprava a naladění)
- – akviziční seznam a jeho příprava
- – než budete volat
- – jak je důležitý zápis o telefonátu – jak s ním následně účinně pracovat
- – jak by měl akviziční telefonát vypadat / funkční vzorec a struktura prvního telefonátu
- – buďte to VY, kdo řídí konverzaci
- – co je třeba říci na: “ Pošlete mi nabídku a já se na to podívám a dám vám vědět.“
- – co je třeba říci na: „Teď nemám čas, zavolejte později.“
- – když klient začne diskutovat
- – pevný postoj – doslovně, pevně stůjte na zemi
- – tón hlasu
- – zakázaná slova a řadu dalších tipů
- – konkrétní návod, jak směřovat osobní jednání „trychtýřem“ k úspěšnému uzavření
- – nekonvenční, ale přitom základní, jednoduché a velmi funkční metody prodeje – autenticita, ten nejlepší vnitřní záměr, neprodávejte – pomáhejte…
- – BONUS: Návod jak si vyzkoušet a nacvičit břišní dýchání na zklidnění
REFERENCE Z MINULÉHO ŠKOLENÍ:
Co se vám na školení líbilo?
– „Celkově obsah školení, dostali jsme konkrétní návod i s praktickými příklady, to je super.“
– „podání Radka, vcucnul nás do děje..nebyl nudný !!“
– „Osobní přístup, příklady a celkově příjemná atmosféra“
– „Skoleni ci spise intenzivni predavani osvedcenych postu z praxe predcilo me ocekavani. Navedlo nas jak postupovat a cemu se vyvarovat pri telefonickem kontaktu s potencilanim klientem. A to casove a financne velice efektivne.“
Objednávka
Kontaktujte mě telefonicky na +420 602 287 867 nebo prostřednictvím e-mailu: radek.hastaba@gmail.com